Faiga fa'afefe ||faafeao lou olaga

Ona o le tele o gaioiga faʻasolosolo o taʻavale i totonu o le eria o le mining, le lavelave o le siosiomaga o galuega o taavale, ma le vaʻavaʻai mamao mamao o avetaavale, e faigofie ona mafua ai faʻalavelave matuia e pei o le sasaina, fetoʻai, taʻavale, ma fetoʻai ona o le vaivai, tauaso. vaega o le tulimanu va'aia, feliuliua'i, ma le fa'afoe, e mafua ai le tapuni, taui tele, ma le tali atu o ta'ita'i.
O loʻo faʻaogaina e le faiga GPS tulaga faʻatekonolosi, fesoʻotaʻiga fesoʻotaʻiga uaealesi, faʻaopoopoina e ala i le leo leo, vavalo algorithm ma isi tekinolosi e foia atoatoa ai faʻafitauli o loʻo faʻalavelaveina ai pule o gaosiga e pei o faʻalavelave faʻafuaseʻi o taʻavale e mafua mai i mea o loʻo i luga, ma pulea lelei le faʻaogaina o faʻafitauli o taavale i totonu. le nofoaga eliina, ina ia maua ai se faʻamautinoaga saogalemu mo le gaosiga masani o le lua avanoa.
talafou1
Lapataiga saogalemu
O lo'o fa'amauina e le faiga fa'amatalaga le nofoaga o ta'avale i le taimi moni, ma fa'agasolo e ala i fa'aputuga o ao.A latalata le taʻavale i le mamao matautia mai isi taʻavale, o le a tuʻuina atu e le masini se faʻailo ma tuʻuina atu faatonuga i le taʻavale.
Fa'amatalaga o tulaga lamatia
Pu'e fa'amatalaga nofoaga o ta'avale e fa'aleleia atili ai le saogalemu o felauaiga, e pei o fa'amaumauga fa'agaioiga, fa'amatalaga fa'amaumauga, mata'ituina o tulaga lamatia, ma isi.
Faamanatuga o le vaavaaiga o avetaavale i le po
Pe a ave taavale i le po ma e le manino le vaʻai, e mafai ona tuʻuina atu i le avetaʻavale faʻamatalaga faʻamatalaga moni pe iai ni taʻavale.Afai e aliali mai taavale o loʻo siomia ai, o le leo o le a otometi lava ona faʻafefe.
24 × 7 otometi lapataiga
Galue i le aso atoa e aunoa ma le afaina i le tau: oneone, puao mafiafia ma leaga le tau, faigofie ona ofuina le pa puipui.


Taimi meli: Tes-27-2022